BibberBar

Je bent van harte welkom bij ons online lotgenotencontact. Geef je hier op voor de gratis online meetings van de BibberBar. Je krijgt daarna vanzelf een uitnodiging. In de BibberBar zitten mensen zoals jij. Mensen die last hebben van angst, dwang, paniek of depressie. Zolang de lockdown voortduurt kun je hier iedere week gratis terecht. En het is niet alleen maar serieus, er wordt ook gelachen! Kom je ook een keer langs?

Meeting BibberBar

Hoe werkt het?

De host stelt aan het begin van de meeting een vraag die iedereen mag beantwoorden (maar het hoeft niet). Dan delen we het uur als volgt in:

20.00 – 20.30 Met de hele groep. Iedereen die wil mag de vraag beantwoorden. De rest luistert. We reageren niet op elkaar. Iedereen staat op mute, behalve degene die aan het woord is en de host.

20.30 – 20.45 De host splitst de groep op in kleine groepjes. Binnen je kleine groepje mag je wel op elkaar reageren.

20.45 – 21.00 We komen weer met de hele groep bij elkaar. Iedereen die wil kan nu alsnog iets delen of vertellen hoe het in het kleine groepje was.

Waarom reageren we niet op elkaar?

Het luisteren zonder dat je op elkaar mag reageren zorgt voor rust en verdiept de aandacht. En luisteren, écht luisteren,👂 is zo zeldzaam geworden in onze drukke wereld. Hoe vaak heb je niet het gevoel dat iemand maar met een half oor bij je verhaal is? In de BibberBar luisteren we écht. Daar knapt een mens van op.

Wil je erbij zijn?

Laat je mailadres hier achter. Dan ontvang je maandagavond een linkje naar de meeting. En oh ja, het is GRATIS. 🍀

De BibberBar wordt gesponsord door Landzijde.

0 antwoorden

Meepraten?