Telefonische hulpdienst

De hulptelefoon van de ADF stichting staat open voor iedereen die last heeft van angst, dwang of depressie, maar ook voor partners en familie. Bij de ADF stichting werken ervaringsdeskundigen. Mensen die weten hoe het voelt. Om te beginnen luisteren we naar jouw persoonlijke verhaal. Daar sluiten we op aan met onze ervaring en deskundigheid. En we denken met je mee over de weg naar de juiste behandeling.

Ook behandelaren, die geïnteresseerd zijn in de mening van de patiënt of zo zorgvuldig mogelijk willen doorverwijzen, staan wij graag te woord.

“Ik heb toen het niet goed ging met mij contact opgenomen met de Telefonische Hulpdienst van de ADF stichting. Zij hebben mij naast heel wat prettige gesprekken doorverwezen naar een therapeut die goed op de hoogte was met angst – en dwangproblematiek. Na een aantal maanden therapie ben ik nu voor een groot deel van mijn klachten af ben. Ik ben daar natuurlijk heel erg blij mee, en wilde dat toch even delen. Heel fijn dat  ik voor het eerste belde naar deze stichting iedereen zo begripvol aan de telefoon was!!”

Anne

Iedere werkdag 9.00 – 13.30 uur

Bel onze hulptelefoon als je een goed gesprek wilt. Elke werkdag van 9:00 tot 13:30 uur zitten onze ervaringsdeskundige vrijwilligers voor je klaar. Dus als je behoefte hebt een aan goed gesprek, advies of als je informatie wilt over de ADF stichting, bel dan:

0343 – 753 009

Discreet en oprecht. We zitten er voor jou.

Mocht je ons tijdens de reguliere openingstijden (door drukte op de lijnen) niet kunnen bereiken, maar heb je wel dringend behoefte aan een gesprek dan kun je een belafspraak maken door te mailen naar info@adfstichting.nl. Geef in de mail aan waar over je graag een gesprek wil en vermeldt daarbij je naam en telefoonnummer. Een van onze ervaringsdeskundige vrijwilligers zal je terugbellen tijdens ons “terugbel uurtje”. De tijden hiervan zijn 13:30 tot 14:30 op maandag t/m vrijdag.