Wij zijn in samenwerking met Manon bezig met de ontwikkeling van een nieuwe training: Yin Yoga “zacht met angst”

Kernwoorden van deze training:
Aarden, (af)stromen, ruimte maken, handelen, communiceren, voelen, observeren.

Vaak als we in een angst zitten, zit het in ons hoofd. We blijven malen en piekeren. Hierdoor ontstaat een overvloed aan energie bij ons hoofd en trekt dan vervolgens alle energie naar die angstgedachten toe. Het is dan van belang dat je leert handelen en ervoor zorgt dat je niet in de angstgedachten blijft hangen. Afleren heeft tijd nodig en vereist geduld. Veroordeel jezelf niet.

Door verschillende technieken en opdrachten leer je onder andere:
Jezelf ruimte geven
Communiceren met jezelf
Contact maken met je onderbewustzijn

Trainer Manon Lemkes

“Ik ben Manon Lemkes en ik ben yoga docent.  Deze training heb ik zelf ontworpen na mijn eigen ervaringen met de extreme angsten in mijn leven. Maar ook vooral wat voor mij de relatie tussen angst, hooggevoeligheid en drugs is geweest en soms ook nog steeds is.”

De verwachting is dat we deze training in het voorjaar van 2019 gaan geven. Heb je vragen of interesse stuur dan een mail naar trainingen@adfstichting.nl en dan komen we daar zeker bij je op terug.