Wil je kennismaken met Mindfulness? Op dinsdag 5 november geven we weer een Workshop!

In vele onderzoeken naar angst en depressie is het effect van deze wereldwijd toegepaste Mindfulness training reeds aangetoond. In het geval van angstklachten biedt de 8-weekse training je nieuwe inzichten in je negatief gekleurde gedachtepatronen en leer je aandachtsoefeningen om met de klachten om te gaan.

Angst- en spanningsklachten zijn dikwijls zo bedreigend dat we deze op allerlei manieren de baas willen zijn, maar dit werkt vaak averechts. Door Mindfulness leer je om op een andere, meer accepterende manier je angstklachten te benaderen. Er zal meer ruimte ontstaan om te genieten van het moment.

Omdat we begrijpen dat zo’n training aangaan best een sprong in het diepe kan zijn hebben we besloten om een workshop aan te bieden om kennis te maken met deze training. De workshop is eenmalig te volgen en we vragen hier een kleine vergoeding voor van 10 euro.  Edward Maitimo de trainer van de 8-weekse training neemt ook deze workshop voor zijn rekening en heeft al jaren ervaring met het geven van Mindfulness trainingen. Meer informatie vind je hier.

Mocht je interesse hebben en willen deelnemen, mail dan naar trainingen@adfstichting.nl. Heb je nog wat vragen bel ons dan gerust op werkdagen van 9 tot 13.30 uur op 0343 – 521031