Je bent niet je paniekaanval, je bent zoveel meer!

Wanneer je een aantal keer een paniekaanval hebt gehad en bang voor een nieuwe bent, spreken we van een paniekstoornis. Dit wil je nooit meer, maar daar ligt juist het probleem. Doordat je zo schrikt van de aanval en bang bent voor herhaling, geef je er onbedoeld energie aan. Tijdens deze training gaan we dit soort gedachten weghalen.

Je krijgt begrip en inzicht in wat er met je aan de hand is. Je leert dat jij niet je paniekaanval bent. Heel feitelijk en duidelijk leer je wat een paniekaanval is en wat het met je lichaam en geest doet en waarom. Tijdens deze training geen vervelende voorstelrondjes maar wel een mooie ervaring! In een besloten veilige omgeving leer je waar jouw angsten vandaan komen en wat je er tegen kunt doen. Door ervaringen met elkaar te delen (als je dit wilt) kom je snel tot inzichten en ervaar je dat je niet alleen staat.

Over Linda Jeekel: ervaringsdeskundige en trainer/coach

Hartkloppingen, bonzend hart of versnelde hartactie, angstig voor lichamelijke klachten. Je denkt misschien wel gek te worden of wordt angstig voor de dood. Dit zijn allemaal mogelijke kenmerken van een paniekaanval. Als ervaringsdeskundige begrijp ik hoe paniekaanvallen je leven op slot kunnen zetten en hoe moeilijk het kan zijn om je weer beter te voelen. Ik ga je helpen om uit deze verwarring te komen, je staat er niet alleen voor.

Doel:
Begrip en inzicht krijgen wat er met je aan de hand is. Je leert dat jij niet je paniekaanval bent.

Wanneer?
zaterdag 2 maart

Tijd:
10:00 – 16:00 uur

Waar?
ADF stichting, Hoofdstraat 122, 3972 LD Driebergen

Aantal personen:
Minimaal 6 personen
Maximaal 10 personen

Kosten?
Vrienden van ADF: €100,-
Supporters en niet-donateurs: €150,-

De training wordt ook in Eindhoven en Maastricht gegeven.
Voor meer informatie over deze locaties, klik op de website van Linda Jeekel.