Unieke kennismakingsaanbieding.. Workshop “Een andere kijk”

De praktijk voor psychotherapie en maatschappelijk werk Schut & Ter Wal traint mensen met angst-en dwangklachten die naast een gerichte angst-of dwangbehandeling oog en aandacht willen voor hun eigen persoonlijke kracht en mogelijkheden. Klachten vragen om aandacht en nemen veel ruimte in. Ze kunnen het dagelijks leven totaal beheersen, zodat er geen aandacht meer is voor eigen persoonlijke behoeften, krachten en kwaliteiten. Klachten maken dit gebied onzichtbaar, ze ontnemen het zicht op de mogelijkheden en de kracht van mensen.

Om kennis te maken met deze aanpak geven wij in samenwerking met de praktijk Schut & Ter Wal dit voorjaar op 2 avonden een workshop en bieden we de gehele training (6 avonden) weer aan vanaf september.

Waar? ADF stichting, Hoofdstraat 122, 3972 LD Driebergen
Wanneer? dinsdag 20 maart van 19.30 tot 21.30 uur en dinsdag 15 mei van 19.30  tot 21.30 uur
Kosten? Introductieprijs van €10,- voor een avondworkshop (Vriend of Supporter zijn is geen voorwaarden)
Deelname? Vanwege deze speciale actie vragen we je een mail te sturen naar trainingen@adfstichting.nl wanneer je mee zou willen doen.