Themabijeenkomst Hyperventilatie – vrijdag 10 mei 2019

Naar aanleiding van het succes van ons jubileumcongres in september 2018 hebben we toegezegd vaker themabijeenkomsten te gaan organiseren waarbij geïnteresseerden elkaar kunnen ontmoeten. Nu is het dan zo ver: de eerste themabijeenkomst organiseren we onder de vlag van de Nederlandse Hyperventilatie Stichting en gaat plaatsvinden op vrijdagmiddag 10 mei 2019!

Joost van den Aardweg (longarts) en Ed Berretty (psychotherapeut), auteurs van het boek ‘Inzicht in hyperventilatie’, hebben zich bereid gevonden een presentatie voor ons te verzorgen vol wetenschappelijke inzichten en praktijkverhalen over de aanpak van hyperventilatie. Daarnaast zal ook ervaringsdeskundige en coach Linda Jeekel (zie jeekel.training) haar verhaal vertellen en ingaan op de vraag hoe om te gaan met hyperventilatie. Uiteraard wordt er de gelegenheid geboden tot het stellen van vragen en het in gesprek gaan met elkaar.

De bijeenkomst zal plaatsvinden op vrijdagmiddag 10 mei 2019 in de ‘Grote Tuinzaal’ van De Zalen van Zeven, locatie Bollenhofsestraat 138A in Utrecht. Dit is een prachtige locatie op een rustige plek in Utrecht, welke goed bereikbaar is met het openbaar vervoer, en waarbij tevens voldoende parkeergelegenheid nabij is.

Datum: vrijdag 10 mei 2019
Locatie: De Grote Tuinzaal, Bollenhofsestraat 138A, Utrecht
Kosten: een kleine bijdrage wordt gevraagd (wordt nog nader bepaald)
Tijd: middag (waarschijnlijk van 13.30 tot 16.30 – wordt ook nog nader bepaald)

Meer informatie volgt zo snel als mogelijk.
Houd onze nieuwsbrieven, website en Facebookpagina in de gaten of meld je alvast aan als deelnemer zodat je zeker bent van een plaats: projecten@adfstichting.nl