Paniekklachten onderzoeken

Heb je last van onverwachtse aanvallen van paniek? Vermijd je activiteiten en plaatsen die mogelijk een paniekaanval kunnen oproepen? De UvA PsyPoli is een onderzoek aan het uitvoeren naar een nieuwe, kortdurende behandeling voor paniekstoornis, gericht op het langdurig verminderen van de klachten. Voor dit onderzoek zijn we op zoek naar deelnemers.

Als je geïnteresseerd bent in onze behandeling tegen paniekklachten, kunt je je zich inschrijven via onderstaande link. Via deze link kom je terecht bij een korte vragenlijst om te bepalen of onze behandeling mogelijk geschikt is voor jou. De vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten en is geheel vrijwillig. Ook wanneer je de vragenlijst hebt ingevuld, is het mogelijk om te besluiten niet deel te nemen aan het onderzoek.

Onderzoek