Ouders en Partners gezocht: Deel je ervaring en wij nemen het op!!!

Je hebt alles geprobeerd en gedaan. Je loopt op je tenen. Je bent niet meer de ontspannen man of vrouw van vroeger. En het helpt niet. Je kunt thuis niet vrij ademhalen, je durft je niet te ontspannen en je blijft je aanpassen aan de ander in de hoop dat het wel een keer werkt. Je blijft hetzelfde doen omdat je niet weet hoe je het anders zou moeten doen.

Wil je je ervaringen met andere Ouders en Partners delen en heb je er geen bezwaar tegen dat we er een Podcast van maken zodat we nog meer andere ouders, partners, naasten, vrienden en familieleden bereiken geef je dan op als deelnemer voor een binnenkort te organiseren thema-avond in Driebergen.

Hoe zou je leven er anders uit kunnen zien? Hoe zou het zijn om te kiezen voor jezelf? En te ontdekken dat je dan misschien kiest voor jezelf en je partner of kind?

We willen aangeven dat het geen trainingsavond is, maar gewoon een laagdrempelige bijeenkomst onder het genot van een hapje en een drankje om ervaringen te delen. Het gaat deze avond om jullie!

Mocht je interesse hebben geef je dan op voor vrijdag 5 juli via projecten@adfstichting.nl en we houden je op de hoogte van de informatie over deze avond.