Oproep voor ouders, opa’s en oma’s en verzorgers

Laura Verwaal, een vierdejaarsstudent aan de opleiding Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs aan Saxion te Deventer is op zoek naar informatie voor haar afstudeerscriptie. Zij schrijft ons:
“Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van gezinnen met kinderen die last hebben van angst- en dwangklachten bij het ondernemen van uitjes en activiteiten. En hoe deze doelgroep via het internet bereikt kan worden. De ambitie is om in de toekomst beter in te kunnen spelen op de wensen en behoeften van deze groep kinderen”

Voor dit onderzoek heeft ze een enquête opgesteld. Daarvoor is zij op zoek naar ouders, opa’s en oma’s en/of verzorgers van kinderen met angst- en dwangklachten. Mocht je in de gelegenheid zijn en tot de doelgroep behoren, zouden we je willen vragen om deel te nemen aan de enquête door op onderstaande link te klikken:

De enquête duurt 5 tot 10 minuten en onder de deelnemers wordt een VVV-cadeaubon van 20 euro verloot.