Nieuwe website

Samen met Stichting Meo hebben we de afgelopen tijd hard gewerkt aan een nieuwe website voor de Angst, Dwang en Fobie stichting. We zijn apetrots op het resultaat en verwelkomen je graag!

Bekijk bijvoorbeeld één van de YouTube filmpjes. Of lees ervaringsverhalen van lotgenoten. Natuurlijk hebben we ons best gedaan om je helder en inzichtelijk te informeren over angst en dwang. De ADF stichting is er voor iedereen die te maken heeft met angst en dwang. Kijk wat we allemaal voor jou kunnen betekenen. Of werp een blik in onze geheel vernieuwde winkel.

De nieuwe website heeft niet alleen nieuwe looks. We hebben meteen een aantal wijzigingen doorgevoerd zodat we je beter van dienst kunnen zijn. Zo kan je nu makkelijk via de website donateur worden door te kiezen voor Vriend of Supporter. Lees hier meer over de verschillende vormen van donateurschap. En we schaffen bijvoorbeeld het verplichte donateurschap bij deelname aan lotgenotencontact en trainingen af. Kies je ervoor om Vriend te worden van de ADF stichting, dan kan krijg je wel een flinke korting.

We hebben ons best gedaan het gebruiksgemak en de inhoud van de website te verbeteren. Heb je een vraag/opmerkingen/feedback? We zijn erg benieuwd naar jouw mening. Laat het ons weten via Stel je vraag.