De website Naasten in Kracht is er voor naasten van mensen met een psychische kwetsbaarheid (partners, kinderen, ouders, broers, zussen en goede vrienden). Op deze website krijg je informatie, tips, inspiratie en steun. Vooral van elkaar. De informatie is zo algemeen mogelijk zodat zoveel mogelijk naasten er van kunnen profiteren. Je kunt door middel van filters de informatie en persoonlijke verhalen lezen die voor jou van toepassing zijn. Naasten in Kracht is een initiatief van 9 cliënten- en familieorganisaties in de ggz waaronder de ADF stichting. Je vindt er dan ook informatie over angst en dwang, de gevolgen ervan voor de cliënt, de invloed op de naaste en tips hoe hier als naaste mee kunt om te gaan. Ook vind je er korte filmpjes, animaties en ervaringsverhalen.

Kijk op https://naasteninkracht.nl/

Wie doen er mee?

Naasten in Kracht is initiatief van de gezamelijke cliënten/familie organisaties in de ggzz – en wordt mede mogelijk gemaakt met steun van het Ministerie van VWS.