Met volle angst vooruit

Zaterdag 23 juni staat een team van stichting ADF (voor) en op een paal in het Markermeer. Met elkaar willen we zoveel mogelijk geld ophalen voor de MIND Young Academy én uiteraard nog meer aandacht vragen voor ons doel: Een samenleving die open en begripvol omgaat met psychische kwetsbaarheden. Er is nog plek in ons team. Doe je mee?

Last Man Standing is een uniek evenement waarbij je, samen met 249 anderen, op een paal staat in het Markermeer. Het is de bedoeling dat je zo lang mogelijk op jouw paal blijft staan. De laatste die overblijft is de Last (Wo)Man Standing. Het record staat op 6 uur, dus wij gaan ervoor omdat record te evenaren. Waarom we op de paal staan is om een zo hoog mogelijk bedrag op te halen voor de MIND Young Academy: een scholenproject om psychische problemen bespreekbaar te maken in de klas.

Je strijdt niet alleen voor dit belangrijke doel, het wordt ook een bijzondere uitdaging die je niet snel zal vergeten. Samen met 249 anderen sta je op een paal, luister je naar muziek en word je aangemoedigd door je familie, vrienden en alle mensen aan de kant. Ook is er een klein festival op de kade met onder andere foodtrucks en muziek.

Het inschrijfgeld is € 35,- per persoon. Dit bedrag is inclusief entree op het terrein, je eigen paal, een drankje.

Wil je meedoen? Of wil je ons financieel steunen? Graag!