Loop jij mee met de ADF?

De stichting ADF doet 17 juni mee aan de Supportloop in Zeist: een gezond, gezellig en gezamenlijk wandelevenement van patiëntenorganisaties. We gaan samen op weg voor meer financiële middelen voor de ADF stichting. Samen kunnen we nog meer betekenen voor onze stichting: door meer activiteiten te organiseren, meer voorlichting te geven en nog meer en betere ondersteuning te bieden. Zodat het leven van onze doelgroep steeds een stukje makkelijker wordt.
Kom je met ons meedoen? Neem ook je vrienden en familie gezellig mee.

Voor €25,- per persoon leg je samen met je wandelgroep een mooie route af (3, 5 of 10 km) en geniet je van een verzorgde middag met een hapje, drankje en lunchpakket. Voor gezinnen is er een speciaal gezinstarief. Aan de Supportloop is ook een loterij verbonden, waarbij het mogelijk is om loten te kopen én te verkopen. Door de loterij is het ook mogelijk een deel van je inschrijfgeld terug te verdienen: iedereen kan dit jaar deelnemen aan de Supportloop voor €10,-.

Schrijf je nu in: alleen of samen met je partner, kinderen, familie, vrienden en/of collega’s.
Immers, wandelen is goed voor iedereen; voor lichaam en geest!

De Supportloop is een initiatief van PGOsupport.

Voor meer informatie en inschrijving, lotenverkoop en doneren: www.supportloop.nl.