Wij zijn van ma 23 juli t/m zo 12 aug op vakantie. Inschrijven voor ons jubileumcongres, lotgenotencontact of trainingen blijft zeker mogelijk. Wij wensen je een fijne zomer! Sluiten

Laatste kans op zwarte humor om van te smullen – je kunt met korting naar voorstelling van Marjolijn van Kooten!

Al eerder gaven we jullie als heuse theatertip om naar de nieuwe voorstelling van Marjolijn van Kooten te gaan.  In haar nieuwe show ‘Ik zie de bui al hangen’ gaat ze verder met waar ze in ‘Geen paniek’ gebleven is. Gezellige onderwerpen als depressie, moedeloosheid, zelfkritiek en angst passeren de revue. Hoopvol gaat Marjolijn bij coaches, yogadocenten, ervaringsdeskundigen en psychologen te rade. Maar of het helpt…

Geestige conferences afgewisseld met mooie kleine liedjes, die getuigen van een grote liefde voor taal, Hollandse nuchterheid en een scherp gevoel voor humor. Een combinatie van Kaandorp en Dorrestijn. Een heerlijke avond zwarte humor om van te smullen. Je knapt er echt van op!

We horen zoveel leuke reacties van mensen die ons aangeven er geweest te zijn, dat we de voorstelling nogmaals bij jullie onder de aandacht willen brengen temeer omdat ze er nog maar een aantal speelt en er daarvan (heel terecht) ook al een aantal uitverkocht zijn!!! Meer informatie over haar speellijst vind je hier.

Het mooie is dat je bij een groot gedeelte van de theaters waar ze komende tijd nog staat 5 euro korting krijgt wanneer je bij kortingscode “ADFSTICHTING” invult. Dus op naar het theater!