Kandidaten Kansen op werk gezocht

Heb jij te maken met een psychische kwetsbaarheid en wil je (weer) aan het werk? Dan is Kansen op werk misschien iets voor jou. Kansen op werk voorziet in een werkervaringsplaats met begeleiding, met een training en coaching gedurende een jaar. Na dat jaar volgt zo mogelijk de overstap naar betaald werk. En: Kansen op werk wérkt, zo laten de ervaringen van de afgelopen vijf jaar zien. Je verkent op eigen kracht de arbeidsmarkt, kijkt wat echt bij je past en ontwikkelt jezelf. Bekijk de ervaringen van deelnemers op ons YouTube kanaal .

Training en coaching

Thea van Bodegraven verzorgt het trainings/coachingsprogramma.
Thea: “Voorafgaande aan de training hebben de deelnemers zich al intensief verdiept in hun psychische kwetsbaarheid. In de training ontdekken, versterken en gebruiken ze hun kwaliteiten. Al met al een leuke en boeiende zoektocht, gericht op toekomst en mogelijkheden.”
Marja de Kinderen coördineert ‘Kansen op werk’ in de regio Midden-Utrecht en helpt deelnemers bij het zoeken naar een geschikte werkervaringsplaats.

Voorlichtingsbijeenkomst Kansen op werk

Op dinsdagmiddag 17 april van 14 tot 16 uur organiseert Kansen op werk een voorlichtingsbijeenkomst in het kantoor van Stichting Angst, Dwang en Fobie in Driebergen. Mensen uit de regio Midden -Utrecht zijn van harte uitgenodigd.

Heb je je werk vanwege angst- of dwangklachten, depressie of andere psychische klachten tijdelijk moeten neerleggen, maar wil je graag de draad weer oppakken? Kom dan dinsdagmiddag 17 april langs in Driebergen. Je bent van harte welkom!

Waar: Stichting Angst, Dwang en Fobie – Hoofdstraat 122 – 3972 LD – Driebergen-Rijssenburg

Wanneer: Dinsdag 17 april van 14 tot 16 uur

Kosten: Gratis toegang

Opgeven: Mail naar marjadekinderen@xs4all.nl. Meer informatie is te vinden op www.kansenopwerk.nl