Inloopavond nieuw aanbod trainingen ADF stichting en NHS op donderdag 24 augustus

Na de zomer starten de ADF stichting en de NHS weer met een uitgebreid aanbod aan trainingen en lotgenotengroepen voor mensen met angst-, dwang- en hyperventilatieklachten. We merken gedurende het jaar dat er vaak veel vragen zijn over de precieze inhoud van deze trainingen en of het wel iets zou kunnen zijn voor patiënten of naasten. Daarom willen wij graag geïnteresseerden van meer informatie voorzien.

Op donderdagavond 24 augustus tussen 19.30 en 21.00 uur bent u van harte welkom om op ons kantoor aan de Hoofdstraat 122 binnen te lopen voor informatie op maat! U hoeft zich niet van tevoren aan te melden.

De trainers van de volgende trainingen zullen aanwezig zijn:
Mindfulness
Sociale angst en vaardigheden
Zelfhulp bij angstklachten
Andere kijk
Ouders en partners

Alle trainingen zullen in september van start gaan in Driebergen, waarbij we alleen voor de trainingen Zelfhulp nog een tweede locatie hebben in Alkmaar en voor de training Ouders en Partners een tweede locatie in Dordrecht. Uiteraard zullen de lotgenotencontactgroepen behalve in Driebergen ook nog op 15 andere plaatsen in Nederland starten.

Voor meer informatie kunt u van maandag tot vrijdag tussen 9.00 en 13.30 uur bellen met 0343-521031 of u kunt mailen naar trainingen@adfstichting.nl