Fijn dat je ons wilt helpen.

Wij van de ADF stichting zijn erg blij met jouw steun!

Met jouw steun zetten we ons gezamenlijk in om het taboe op angst- en dwangklachten te doorbreken. Ons doel is een samenleving die open en begripvol omgaat met psychische kwetsbaarheden. Doneer en draag bij aan het geluk en welzijn van (jonge) mensen met angst- en dwangklachten.

Met jouw steun bieden wij directe hulp en ondersteuning door ervaringsdeskundigen via onze hulptelefoon en inloopochtenden; organiseren we in het hele land lotgenotencontact en trainingen; delen we informatie, kennis en ervaringsverhalen; behartigen we de belangen van de patiënt en naasten bij zorgverleners, verzekeraars, politiek en de wetenschap.

Vriend

Heb jij te maken met angst of dwang? Zelf of in je omgeving? Word dan Vriend van de ADF stichting en doneer jaarlijks minimaal € 45,-. Je kunt dan gebruik maken van alle diensten van de ADF stichting.

Supporter

Weet jij hoe het is om angst te overwinnen en gun je dat een ander ook? Heb je als naaste te maken met angst of dwang en ondersteun je de missie van de ADF van harte? Word dan Supporter van de ADF stichting en doneer jaarlijks tenminste € 25,-.

Ja, ik word donateur

Ik steun de ADF stichting en geef: