Steun ons

Geven en delen maakt gelukkig.  Je kunt zo echt iets betekenen voor een ander. Daar heeft die ander iets aan en jij zelf ook. Het kan bijdragen aan een gevoel van zingeving. We zijn heel blij met iedere steun die we krijgen. Wil jij ook iets betekenen voor een ander? Help ons helpen.

Donatie

Iedere bijdrage is welkom. Als de ADF stichting op jouw bijdrage mag rekenen, kunnen wij:

• angst en dwang beter bespreekbaar maken
  • meer mensen met angst en dwang steunen
  • en hen op weg helpen naar positieve verandering

Jouw donatie maakt het verschil. Kunnen we op jouw steun rekenen? Klik dan op de donatieknop, of maak een eenmalige donatie over naar: NL03 INGB 0000 9157 43 ten name van de Angst, Dwang en Fobie Stichting

Vriend van ADF

Wil je mensen steunen die kampen met een angst of dwang? Of heb je er zelf mee te maken? Wordt dan Vriend van de ADF stichting. Hiermee steun je ons met een vast bedrag per jaar. Op deze manier help je ons een wezenlijk verschil te maken in het leven van mensen met angst, dwang en/of fobie. Bovendien krijg je korting op lotgenotencontact en trainingen. Thema-avonden en wandelingen zijn zelfs gratis voor Vrienden van ADF. Vriend worden kan al vanaf €25 per jaar.

Vrijwilligerswerk

Lichtpuntjes, soms zijn ze groot, soms zijn ze klein.
Je hoeft ze niet te zoeken, je kunt ze ook zijn.

We werken met meer dan 100 vrijwilligers samen om de wereld voor mensen met angst, dwang of fobieklachten net een beetje mooier te maken. Werk jij graag samen met anderen? Heb je zelf ervaring met angst of dwang en ben je al wat verder in je herstel? Dan zijn we op zoek naar jou. In een fijn team van ervaringsdeskundigen leer je hoe je jouw persoonlijke groei in hun zetten om anderen te helpen. Kom jij ons team versterken?

Start je eigen digitale collectebus

Sponsorloop, spreekbeurt, appeltaart bakken, wandeling organiseren, statiegeld flessen inzamelen… Allemaal mooie voorbeelden van mensen die geld in hebben gezameld op een creatieve manier. Weet jij ook een leuke manier om geld in te zamelen voor de ADF stichting? Maak dan via onderstaande link een digitale collectebus aan en zamel geld in, zodat wij ons mooie werk verder kunnen blijven doen.

We zijn heel blij met alles wat je voor ons kunt betekenen.