Gratis online cursus rondom voeding

10We weten allemaal dat voeding invloed heeft op hoe iemand zich voelt. Daarom kan somber zijn ook effect hebben op uw eetgedrag en dus uw gezondheid. De Vrije Universiteit Amsterdam heeft daarom online cursussen ontwikkeld rondom voeding, voedingsgerelateerd gedrag en duurzaamheid. Het doel is om hulpmiddelen te ontwikkelen, waarmee mensen hun gedrag rondom voeding en duurzaamheid kunnen veranderen. Het is voor ons belangrijk om te weten hoe mensen de cursussen gebruiken en ervaren, zodat deze verbeterd kunnen worden.

Daarom zijn wij op zoek naar deelnemers, die deze online cursussen voor ons willen uittesten. bent u geïnteresseerd in voeding, voedingsgerelateerd gedrag en duurzaamheid? Doe dan mee met dit onderzoek!

Ga naar http://befocused-vu.nl voor meer informatie of om u aan te melden. Naast de mogelijkheid om gratis een online cursus te volgen over voeding, voedingsgerelateerd gedrag of duurzaamheid, ontvangt u als beloning feedback over uw eigen voedingsinname en eetgedrag ten opzichte van de Nederlandse richtlijnen of ten opzichte van andere deelnemers.