Ervaringsdeskundige gevraagd bij jubileumcongres!

Tijdens ons jubileumcongres zal Irene van Vliet, psychiater in het Leids Universitair Medisch Centrum, 2x een workshop/lezing geven over de afwegingen om wel of niet medicatie te gebruiken tijdens een zwangerschap. Zij is daarbij op zoek naar naar ervaringsdeskundige. Zij zegt daarover:”Als arts kan ik natuurlijk een heel wetenschappelijke voordracht over dit onderwerp houden maar het lijkt me leerzamer, leuker en nuttiger om het dilemma vanuit de dagelijkse praktijk te benaderen. Wat wil je als (aankomende) zwangere of partner weten hierover om jouw beslissing goed te kunnen nemen. Want het is tenslotte jouw beslissing en die is voor iedereen weer anders.

Daarom deze oproep: is er iemand die voor deze keuze staat, gestaan heeft of daar in de toekomst mee te maken gaat krijgen? En die tijdens deze workshop hierover in gesprek wil gaan? Al te persoonlijke dingen hoeven natuurlijk niet aan de orde te komen, het gaat vooral om de algemene overwegingen. En natuurlijk is het ook prettig als de mensen in de zaal meedenken. Als je wel interesse hebt, geef het dan door aan de ADF-stichting dan kunnen we hier van tevoren nog even contact over hebben. En anders ben je natuurlijk ook van harte welkom bij de workshop!
Reacties mogen naar jubileum@adfstichting.nl