Boekpresentatie door Thea van Bodegraven (Trainer Ouders & Partners)

Thea van Bodegraven-Boonstra, die via de ADF stichting de training ‘Ouders en Partners‘ geeft, houdt op vrijdag 31 januari om 19.00 uur een boekpresentatie voor haar nieuwe boek “Als helpen niet helpt’.

Hoewel er meer boeken zijn geschreven over angst en dwang, schreef niemand een boek dat beschrijft hoe het is om samen te leven met iemand die daar last van heeft. Wat doet het met je relatie als je dochter 37 keer per dag haar handen moet wassen of als je man twee keer per week met
hartkloppingen wakker wordt van een paniekaanval?

In haar boek ‘Als helpen niet helpt’ laat ze de lezer naar zichzelf kijken. Ze legt uit welke rol de stoornis onbedoeld kan spelen in de relatie of het gezin. Het boek geeft inzicht in de patronen van meedwangen, vermijden en emotionele chantage. Het boek is te koop samen met een werkboek. Het geeft aan de hand van voorbeelden uitleg over alle processen die spelen rondom ‘meedwangen’ en vermijden. Het werkboek bevat interviews met naasten, vragen en opdrachten waardoor de lezer herkenning en erkenning vindt.

De lezing wordt gegeven in:
Plaats: Boekhandel Haasbeek, Julianastraat 26, Alphen aan den Rijn
Datum en tijd: Vrijdag 31 januari om 19.00 uur

Nieuwsgierig geworden naar het nieuwe boek of wil je het boek bestellen? Klik dan hier.
(Let op: de boeken worden pas na de boekpresentatie op 31 januari verzonden. Dit is de officiële verschijningsdatum.)