ADF stichting biedt kansen op werk! Informatieavond dinsdag 11 april

Heb jij te maken met een psychische kwetsbaarheid en wil je (weer) aan het werk? Dan is het project kansen op werk van de ADF stichting misschien iets voor jou. Kansen op werk voorziet in een  werkervaringsplaats met begeleiding, training en coaching gedurende een jaar. Na dat jaar volgt zo mogelijk de overstap naar betaald werk. En: kansen op werk wérkt, zo laten de ervaringen van de afgelopen vier jaar zien. Je verkent op eigen kracht de arbeidsmarkt, kijkt wat echt bij je past en ontwikkelt jezelf. Bekijk de ervaringen van deelnemers op www.kansenopwerk.nl

Training en coaching: start in mei!

Thea van Bodegraven (www.sterkineigenkracht.nl) en Sandra Boon verzorgen samen het trainings/coachingsprogramma.

Thea: “Voorafgaande aan de training hebben de deelnemers zich al intensief verdiept in hun psychische kwetsbaarheid. In de training ontdekken, versterken en gebruiken ze hun kwaliteiten. Al met al een leuke en boeiende zoektocht, gericht op toekomst en mogelijkheden.”

Sander Pronk coördineert ‘kansen op werk’ in de regio Utrecht en helpt deelnemers bij het zoeken naar een geschikte werkervaringsplaats. Daarnaast is hij werkbegeleider.

Sander: “Op het kantoor van de ADF doen Paul en Laura werkervaring op binnen het project kansen op werk. En ik zie dat de wisselwerking tussen theorie en praktijk werkt. Beiden  hebben mooie stappen gemaakt in hun persoonlijke ontwikkeling. Bovendien snijdt het mes aan twee kanten, want Paul en Laura leveren tegelijkertijd een waardevolle bijdrage aan het werk van de ADF.

Op initiatief van Stichting In Lijn en het Dolhuys en financieel ondersteund  door BankGiro Loterij Fonds, heeft kunstenares Femke van Heerikhuizen (femkevanheerikhuizen.nl) het verhaal van Laura op inspirerende wijze voor kansen op werk in beeld gebracht.

Informatieavond kansen op werk

Op dinsdag 11 april organiseert de ADF stichting een informatieavond over kansen op werk in Driebergen. Mensen uit de regio midden Nederland zijn van harte uitgenodigd.

Heb je je werk vanwege angst- of dwangklachten, depressie of andere psychische klachten tijdelijk moeten neerleggen, maar wil je graag de draad weer oppakken? Kom dan dinsdagavond 11 april van 19.00 tot 20.00 uur langs bij de ADF stichting op de Hoofdstraat 122 te Driebergen. Je bent van harte welkom! De informatieavond is vrijblijvend en gratis. Aanmelding: sander@adfstichting.nl.