Het zal niemand zijn ontgaan. Vanavond om 22.00 uur gaan nieuwe maatregelen in om de verspreiding van het coronavirus te beteugelen. Deze maatregelen werden gisteren door minister-president Mark Rutte en de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport Hugo de Jonge verkondigd. Helaas hebben deze maatregelen ook direct gevolgen voor de bijeenkomsten van de lotgenoten contactgroepen van de ADF stichting. Want:

De lotgenoten contactgroepen bepalen zelf hoe ze het contact voortzetten. Via Zooms, Teams of een andere app, waarmee je met elkaar kunt communiceren in een grotere groep.

Voor mensen die sowieso contact met anderen missen, bestaat altijd de mogelijkheid om met de telefonische hulpdienst van de adf stichting te bellen.

IEDERE WERKDAG
van 09.00 uur t/m 13.30 uur zijn wij telefonisch bereikbaar.

Bel gerust als je een keer met iemand wilt praten die er het nodige van af weet. Wij helpen je graag, ook als je alleen even je hart wilt luchten.

Dus als je behoefte hebt een goed gesprek of advies, of informatie wilt over de ADF stichting, bel dan:

0343 – 753 009

Discreet en oprecht. We zitten er voor jou.