Wil je kennismaken met mindfulness?

Op dinsdag 5 november geeft de ADF stichting weer een kennismakingsworkshop Mindfulness. En op donderdag 28 novembeer 2019 start de 8-weekse training.

In vele onderzoeken naar angst en depressie is het effect van de wereldwijd toegepaste mindfulness training reeds aangetoond.

Training Mindfulness

In het geval van angstklachten biedt de 8-weekse training je nieuwe inzichten in je negatief gekleurde gedachtepatronen en leer je aandachtsoefeningen om met de klachten om te gaan.

Angst- en spanningsklachten zijn dikwijls zo bedreigend dat we deze op allerlei manieren de baas willen zijn, maar dit werkt vaak averechts. Door mindfulness leer je om op een andere, meer accepterende manier je angstklachten te benaderen. Er zal meer ruimte ontstaan om te genieten van het moment.

Workshop Mindfulness

Omdat we begrijpen dat zo’n training aangaan best een sprong in het diepe kan zijn hebben we besloten om een workshop aan te bieden om kennis te maken met deze training. De workshop is eenmalig te volgen en we vragen hier een kleine vergoeding voor van 10 euro. Edward Maitimo de trainer van de 8-weekse training neemt ook deze workshop voor zijn rekening en heeft al jaren ervaring met het geven van Mindfulness trainingen. Meer informatie vind je hier.

Interesse?

Kijk hier voor uitgebreide informatie over de workshop en training Mindfulness.

Heb je vragen, mail dan naar trainingen@adfstichting.nl of bel ons gerust op werkdagen van 9 tot 13.30 uur op 0343 – 521 031.

Andere berichten die mogelijk interessant voor je zijn

ouderwetse telefoon